søndag 17. mai 2009

Min 17. mai osv


Jeg forventa nok ikke så mye av denne dagen, og det ble omentrent slik jeg hadde trodd. Jeg er egentlig ikke så begeistra for denne dagen. Det ER så mye bråk, ingen steder man kan få ro og "matro" ikke minst. Nei og nei.. Det er nok bare jeg som er så veldig sær men sånn er jeg. Jeg trenger en ro rundt meg stort sett hele tida. Jeg drakk på fredag og lørdag og begge dagene ble bra! Men nå er russetida over og nå skal buksa henges i skapet, og den skal tas fram når jeg blir gammel og grå, og da skal jeg minnes russetida. Jeg må si at jeg har nok ikke gjort så mye ut av meg. Netsen ingen russekrav er blitt gjort. Men men, nå ser jeg fram til sommerferie og TRÆNAFESTIVAL!! Aina: jeg må herme litt etter deg, jeg legger ved et bilde av den nydelige øya.

So long

1 kommentar:

LindA sa...

Jeg har heller ikke gjort så mange russekrav. Russetia er for kort :P